Wednesday, December 1, 2010

Saya sudah Scan...jeng..jeng..sape mahu teka?

::STICKY MODE::

Update:
Ade lagi ke yang nak teka ni?? Buat jadi sticky mode dulu le ye. Tgk esok camne plak ok.

*************

Isnin malam haritu dah pergi scan kat Klinik Ong di Batu Gajah je. Plan asal nak buat detail scan dgn Dr. Mimin di Pantai Putri tapi lepas call dia kata better tunggu 27weeks. So, lepas discuss ngn en.hubby kitaorg just gi scan biasa2 dulu.


So, sempena saya baru cash out duit nuffnang ni..saya ingat nk kongsi sikit ngn semua pembaca blog ni. Tanda terima kasih saya pada anda semua. Takde le banyak sebab yang saya dapat pon bukan banyak mana kan. Tapi apa yang penting?? kerjasama KEIKHLASAN..

So, agak2 sapa nak menang RM20 cash..mari teka apakah hasil scan haritu..



BOY ke GIRL???




Pada yang menjawab dengan betul akan layak untuk masuk cabutan bertuah. Maknanya ada 1 je la pemenang bertuah ye. Cara pilih pemenang..maybe just guna random.org tak pon kita suruh Qaseh je yg cabut undi. Tengok le camne nanti.


Peringatan: Ahli keluarga tak dibenarkan meneka nya. Tak aci la kan. hehehe..

So apa lagi..nak duit free??? Jom teka cepat!!

18 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

saja nk meneka... tekaan akak adalahhh... baby boy!!

Unknown said...

Huda teka adik Qaseh ialah boy :)

Nina said...

GIRL. Hahaha..

Karisma Izzah said...

Saya teka...

happy giler2 ni mesti baby boy!

syazariya(at)hotmail(dot)com

eB ezrin said...

eB teka BOY... ;p

Noreen Syafira said...

baby boy...

♥♫♥ZaiKuLiM♥♫♥ said...

Zai teka boy

smms said...

i guess gugul ! yeay

syakila said...

girl ler..

OnN!Ey said...

It a BOY...
Yehaaaa...:D

Ya ALiya said...

ya teka baby GIRL....

Nuruljannah BadrulHisham said...

nak teka.. baby BOY..

CkYnHaShiM said...

emm...saya teka bb boy...

SuRiaHaZNi said...

BOY..... nanti leh la jd sepasang..ngn Qaseh!

Noreen Syafira said...

Qaseh Akan dapat Adikk yeahhyeahhhyeahhh
Babby BOY kot...hihihi

shakeymirza said...

nak sibuk teka jugak la..

GIRL

sekian terima kasih..keke

FiZaSyAmImAn 190200 said...

tekaan saya lelaki.........fiza

CuppyCakeMommy said...

Boyyyy!!!