Thursday, December 9, 2010

Entry 18sx....


Kalau majalah Mangga dulu mesti ada ruangan artis yang tak berapa nak kenal pose 'seksa' tepi pool. Entah ape citer tentang Mangga ni..dah bertahun tak pernah tengok dah.



Tapi kini kita layan aksi pose 18sx terhangat dari ladang.....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Aksi Qaseh

DALAM BALDI!!


Renungan tajam....


Walaupon kulit Qaseh tidak lah putih gebu..Tapi Qaseh tetap gula-gula hati mama!!





Qaseh ni mmg suka bangat kalau dalam main air sambil berendam ni. Bath tub dia mmg ada..Dia panggil "BASHUN"...lebih kurang bunyi nye dengan "BESEN"..kire orite le kan. Tapi kadang2 bila malas nak gi amik bashun tu..hentam je guna baldi. huhuhuhu...

Tapi AWAS...harus monitor sbb takut terbalik baldi tu bila dia berdiri.

8 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

sgt2 comey... suker...

jom singgah amek awards... >_<

puterihannan said...

hehehe.. sama mcm anak sy Wawa, pantang nampak kotak, baldi, bakul kain... mesti nk berumah dlm tuh... heheheh..

P/s: Qaseh pose...mmg l8sx!! heheheh...d

ann @ hatiberbunga said...

hehe.. seksi lah qaseh. jgn jadik artis2 tu, udah la ye! ;)

Mama Balqis said...

awwww!!!seksinya!!!!!!!!!comelnya Qaseh!!!!!!!!!!

CuppyCakeMommy said...

posed yang buat aunty tersenyum depan pc skang ni..

Huda said...

comey sangat tu :) alahai bam2 qaseh :)

Mummy Zara Sofea said...

CUTEEEE...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekekek.. nakal!!
muat plak dlm baldi tu ek.. :P