Tuesday, June 8, 2010

Malam Tadi



Lepas Maghrib smlm Papa gi Ipoh tolong bayarkan kad kredit HSBC saya. Sampai umah dalam kol 10mlm. Baru kejap main2 ngn Qaseh..Qaseh dh ngantuk nk tidur. So, sbbkan Papa x puas main ngn Qaseh lagi, Papa pon teman Mama utk tidurkan Qaseh.

Selalunye, saya kalau tidurkan Qaseh, dengan saya sekali mesti tidur..hahahaha...nk wat cane kan. Bukan senang or cepat tidurkan Qaseh ni. Sampaikan saya sendiri naik ngantuk tunggu dia lena.
Papa plak selalu tidur lewat. Semenjak2 ada dslr ni..dia byk study and browse internet.

So before saya tertidur, ada pesan kat Papa mintak tolong transfer gambar dr dslr tu sbb saya nk update blog. Dia pon kata OK.




Bangun subuh tadi, tgk laptop x terusik langsung. Confirm Papa pon sekali tertidur dengan saya & Qaseh.
So, x dapat le nak update blog kisah weekend lepas. Postponed lagik...

2 comments:

Unknown said...

mmg susah..husna lg la nk tido kene gosok2 belakang badan dia..hehe..siap umi nye pun join tido :)

Puan ApasH said...

Huda:

itu le pasal..last2 kita mesti tertidur sekali..hehehe