Wednesday, June 23, 2010

Itu sebab nape Yang Cayaangg Bie...



*** Entry Jiwang..sila muntah hijau...


Semalam saya puasa ganti..Hari Ahad dh inform and mintak permission en.hubby. Kebetulan plak semalam saya sakit kepala ya amatnya..Terus decide MC..tapi tetap teruskan niat nk berpuasa..

Alhamdulillah gastrik xde plak menyerang..Rasa lapar pon tidak..cuma dahaga je..std le org berpuasa kan..

Masuk part jiwang ni..

En.hubby sampai umah dr tempat keje dalam 6.30pm..Kat tangan ada plastik bag yg mengandungi ini...


Dalam hati saya dah tersenyum riang..Rasa mcm en.hubby belikan minuman kegemaran saya...tapi diam je dulu. Kot2 saya je yg perasan..hahahaha..

Tiba masa berbuka saya tanya kat en.hubby: "Bie beli SARSI tu utk Yang ke? Sebab yang puasa eh??"

en.hubby jawab " Yelah..untuk yang le. Yang ske kan."

hehehehe...nasib baik betul tekaan..takde le perasan sorang2 plak...

Thanks bie..Yang sayang bie...Mmuuaahhhhh....



Note:
Saya xde le plak berbuka ngn air gas...nak sakit perut?? Saya minum kemudian nye la..




4 comments:

Ya ALya said...

nasib tak perasan kannnn.....

kalau idak malu la den...hehehheh

ApasH said...

Ya Alya:

itule..kalau tak..Malu dibuatnya..heheh

ann @ hatiberbunga said...

lelaki mmg cenggitu..
diam2 dorg.. releks2 dorg.. x bermakna dorg x sayang @ ingat setiap perkara pasal kita.

* sesungguhnya en.hubby ku pun cenggitu juga! hihi..

ApasH said...

ann:

itu le..the simplest things pon dh cukup buat kita rasa terharu...!!