Wednesday, July 21, 2010

Jalan2 di Jetty Lumut


Lepas makan2 di teluk batik tu kami singgah sebentar di jetty lumut. Dah lama sgt x sampai sana. Happening le skit banding dulu. Area pon makin cantik. Syabas Majlis Daerah Manjung!!

Sampai sana pon dh jam 11mlm rasanye. Qaseh masih segar bugar. So papa nk try shoot gambar. X banyak peluang shoot kt luar. Dah alang2 sampai kan..Disebabkan papa was the photographer of the night maka tiada le gambar2 papa.



Terminal Jetty Lumut yg antara menjadi saksi pertemuan pertama Mama & Papa 6thn lepas. =)



Qaseh yg well behaved sepanjang malam. Jalan pon mahu pgg tangan mama.




Mama posing ngn Qaseh



Menjadi model yg x bertauliah



Good gurl of the night


Sekejap saja kami di sana sebab nak hujan. On d way balik batu gajah..hujan lebat gile. Dah le mata ngantuk ya amat. Kesian driver. Siap benti kejap le sbb ngantuk n x nampak jalan. Qaseh terus lena. Bila sampai umah angkat ke atas katil & siap tukar baju tidur dia...langsung dia tak terjaga. Penat sangat le tu.

3 comments:

nuraarin-life said...

selalu ke lumut, jarang tangkap gambar pun, tapi Lumut mmg dah banyak mengalami perubahan sejak digelar bandaraya TLDM

ApasH said...

nuraarin:

bandaraya TLDM...nampak sgt saya ni ketinggalan..x tau pon ade gelaran tu..hehehe

azzey said...

Dh lm x lepak kat ctu....last sekali dh setahun yg lalu....hu3.....mmg cantik waktu mlm...