Friday, July 9, 2010

Ini Baju Qaseh bukan Baju Papa....



Ada satu hari tu SIL bagi jersy kt en.hubby. Kemudian en.hubby yg mmg ske "membuli" anak dara dia..terus le pakaikan pada Qaseh.


Opah kata "Ala...kesian mcm anak org susah pakai baju besar"...hahaha..

Kesian tgk Qaseh rupe tu terus naj bukakan baju tu. Lgpon takut dia terjatuh sebab terpijak baju tu kan labuh.

Tapi bila kita nk bukakan..terus dia nangis..x moh bukak..dia nk pakai lu..Seronok benor pakai baju besar..jimat duit mama cam ni..boleh pakai sampai besar cam papa le..hehehehe...


Merangkak dgn baju tu pon besh gak!!




Sekali pandang dh rupa cam pakai jubah grad plak..hehehe *angan2 gi konvokesyen Qaseh*...Jauh lagi ApasH ooiii....xpe2 yg paling dekat "convo" time tadika..kan pakai jubah gak..hahahaha...

5 comments:

Nadira Nasarauddin said...

haha. chumelnyer..

Anna Da Lady said...

ala..jersey pasukan mana tu?hehe...aa, nmpak mcm pakai jubah masa nak konvo je, besar...

-Melissa Rina- said...

hahah.. cute2!!
masey dipakai ke baju ni??? hahah,,
nanti abes sumer baju ayah die nk pakai camne??? LOLs ;pp

NURUL said...

hehehe so sweet

ApasH said...

Nadira:

anak aii mmg chumel..hehehe..puji anak sendiri..=P

Anna:

Jersey pasukan mana pon x tau..made in SIAM..hehehe

Melissa:

tak lama pastu bukak dia ok je. Dah jemu le tu..

Nurul:

sweet as candy..;)