Monday, July 19, 2010

Birthday Lunch @ San Francisco SteakHouse


San Francisco Steakhouse Ipoh terletak di Coliseum Square, Jalan Raja Dr. Nazrin Shah. Sederet dengan Bangunan UMNO dan Hotel Casuarina.




Oyster yg diperah dgn lemon juice dan ditambah sedikit dgn sos Tabasco yg pedas itu.
Verdict: Tak kena ngn tekak gua...mmg pantang dgn mende2 yg raw ni. Dorang je yg abihkan. Anyway ni feveret org yg belanja tu.



Lupa dah apa nama dia..hehehehe..


Menu tukang belanja. Ribs menjadi pilihan.



My choice of menu : Rib Eye Steak



Total Bil utk 4 org makan adalah RM347++ kalau x silap. Mak aaiii...mmg diluar kemampuan saya untuk belanja org mkn di situ. Kalau makan sorg2 gagah lagik. hehehehe..

Anyway Thanks a lot ERIC for the wonderful birthday lunch last Saturday!!..tahun depan boleh belanja lagik..hehehehe...

4 comments:

Nina said...

sedap ke tak sedap?

azzey said...

mmg dlm mimpi jelah.....hu3.....

p/s: org ipoh kah???

ApasH said...

Nina:

Biasa je..xde sedap tahap marvelous..hehehe..


azzey:

skang ni dalam mimpi le..tapi siapa tau rezeki masa depan jadi jutawan plak..mampu le nk belanja org kt situ..

Yup..saya dilahirkan di ipoh, membesar di Ipoh. Lepas kawin je dok batu gajah. Mak still di Ipoh.

azzey said...

ApasH: oooooo i c.....means satu negeri le kita....hi3....dl ms kat kpg slalu jln2 ke ipoh....ni dh jauh, sesekali je lepas ke sana...