Monday, January 25, 2010

Waahh..saya menang!!!

Memang sangat teruja sbb menang giveaway. Actually macam x ingat pasal Giveaway ni. Padahal banner dok tepek lagi kt side column..x berapa prihatin bila dia nk announce the winner. Lagi2 lately cam bz + the mood swing. Nak blogging pon malas.

Sampai le smlm..tgk2 kt msg box UmmiKhayra tinggal msg:

" salam Liyana.. Tahniah menang contest kat adrinis.. boleh bg alamat rumah x? nak hantar hadiah..tq"

Dah tersenyum sorang2 sbb syok la dah menang kan..terus bukak blog www.adrinis.com.
Rupenyer2 dah announce winner on 16th lepas..hahaha..smlm baru saya tgk..amatlah ketinggalan keretapi puan apash ni..

Then yg best tu...pemenang no.1 lagik..mmg rezeki Qaseh le ni..besh..besh..

Nway, thanks a lot to ummiKhayra...Len kali bleh wat giveaway lagik..bleh saya join!!...

p/s: Keterujaan terserlah sbb saya ni jarang menang contest2 or giveaway ni. Yang ni 3rdtime menang. Aritu menang coklat dr Shila's Giveaway and DVD UP dr kak asmaa.
p/ss: Contest and giveaway yg simple je saya masuk. Sbb kalo dh byk sgt syarat..cam malas nk join. lagi2 nk kena jadi kreatif. Saya ni agak kurang kreatif..sah2 x menang nye..hhuhuhuh

3 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...tahniah gitu....nanti jangan luper pblish hadiahnyer k...

Puan ApasH said...

Thanks..nanti dah terima hadiah insyaallah saya wat entry special..

ezan said...

tahniah2..rezeki qaseh... xsabar nk tgk qaseh pakai legging skirt tu...