Friday, January 15, 2010

Even Kurus tapi....

Even kurus tapi......




pipi tetap maintain beb!!



x caya???



































Cuba tgk..kaki & tangan sume slim2....tapi muka tetap kembang and pipi pon tembam ape...hahahaha

So Bie..even Yang kurus nanti jgn expect muka yang jadi runcing okei!!..hahahaha

Actually pic tu dpt dr FB anak cousin saya. Masa tu saya 3-4thn kot. (kata my cousin laa)..

Mesra gitu kan. Jejaka yg memeluk saya tu...my cousin Jeff. Dia ada mix blood omputeh + singh (betul ke eja??). Tapi skang dh anak 2 dah..huhuhu..Skang xde le semesra camtu..segan maa dh tua2 ni. hahahaha..




Ade kisah best masa study kt UTP lu. My bff, one day told me she saw a handsome 'mamat' keje kt Watson Ipoh Parade. So, saya pon nak sgt tgk ensem mana 'mamat' tu. So dgn excitednye my bff bwk saya ke Watson and tunjuk 'mamat' tu. Turn out mamat tu adalah si Jeff!!!..

Wakakaka....mmg lawak giler. My bff dok usya my cousin rupenyer..hehehe..

May..ko ingat x si Jeff ni???

4 comments:

Nikki Jamaludin said...

pipi tembam laa comel..kalo cengkung cam org sakit laa plak kan..

yatie chomeyl said...

kalau smp skrg mesraa cenggitu lagi, haruslah laki u ngamuk eheh

M@y said...

ingat2..ren la kn yg selalu terjenguk2 everytime lalu watson hakhak!!

Puan ApasH said...

Nikki : citarasa org berbeza kan. Tapi kalo dh mmg gen pipi tembam nk wat cane kan..hahaha

Yatie: mmg larr..bukan muhrim lgpon hahaha

May : tu la..kalo ingat2 balik mmg lawak le si ren ni..