Wednesday, January 27, 2010

Mcm Nenek Tua Tapi Cute





Macam2 ragam si Qaseh ni. Qaseh amat pantang sekali letak mende atas kepala dia. Tapi aritu dia sudah dibuli oleh papa & mama nye sendiri. Mama tukang pegang anak tudung (mama punye) while papa snap gambo. Dalam2 x suke tu..sempat jugak senyum tgk camera. Tak lama pastu mula le melalak...tension le tu kalah ngn mama&papa. Hahahaha...

Disebabkan 'kepantangan' itu jugak le..she refused to wear the headband anymore. b4 this ok ajer..sejak2 dah makin bijak ni pantang kita pakaikan..dengan pantas dia tarik..


P/s: balik2 kisah anak je yg ko update, Apash. citer len xde ke?? Yelaa, saya x join MBP gath cane nk citer pasal tu plak..huhuhuhu
p/ss: Bila le ade rezeki nak join blogger gath ni..=(

6 comments:

asmaa said...

comel lah...pakai tudung lagi comel...

Huda said...

cute saja :) qaseh nak pakai tudung x? husna langsung ditarik2 tudung tu :)

Mama_Aqish said...

saper kata upe nenek tua...tomei perh...ayu gitu...

naurah makwa said...

hehe..cutenya..ni mama dia punyala nih..huhu

CuppyCakeMommy said...

haihh..bila la dapat geget pipi qaseh ni..geram betul

puanrazma said...

alahaiii...skalik tgok cam opah.. 2kali tgok cam mama..3kali tgok ada x mcm maklong

huahuahua

cmfirm..comelll