Thursday, October 28, 2010

18 months jab



Hari ni masuk ofis lambat sebab gi bawak Qaseh cucuk 18months tu. Actually awal bulan aritu kena pergi. Tapi Qaseh demam plak. Tu yg postponed tu.

Qaseh plak mcm tau2 je nak kena cucuk. Dia taknak sangat masuk bilik tu. Kena dukung plak. Maybe dia dh cam kot klinik tu. Tapi Qaseh mmg takut pon ngn klinik. Yela kan umur baru setahun jagung dah berapa kali kena cucuk.Tak cukup kat klinik kerajaan cucuk pneumococcal 4 dos lagi kat klinik biasa. Mana tak trauma.

Tadi nasib baik takde melalak sakan. Nangis skit je. Tapi kesian tgk nye..Asyik pegang tangan dia je. Sengal kot..Minta2 Qaseh tak demam teruk2. Waktu sehat pon kuat meragam tak tau le kalau tak sehat macam mana.


Gambar Hiasan: Budak kuat melalak.

1 comment:

Huda said...

hehe menangis pun tetap comel :) mudah3 an x demam la, husna aritu ok je..doc bg upah sweet :)