Thursday, March 31, 2011

Adik & Kakak




Ni gambar malam tadi. Qaseh lepas meragam & mengamuk sampai bertelur dahi dia terhantuk kat besi katil. Tak lama pastu bagi susu terus tertidur di riba Papa. Bila dah lena letak dia atas tilam. Tak lama tu Papa letak plak Hannah sebelah Qaseh. Tu pasal Hannah tidur sipi2 tilam je.

Adegan ni hanya bleh dapat bila dorang dh tidur ye. Kalau tak si Qaseh kerjanya nak lepuk Hannah je. Ganas Qaseh ni. Bila Hannah menangis je dia tampar mulut si Hannah. Adoiyaiii..Kalau dia nangis takpe plak.

1 comment:

Huda said...

alahai..syahdu je tgk mereka tidur :)
sian qaseh siap bertelur dahinya..

hadiah qaseh aritu nnti aunty pos ye, x smpt lg..dh tmpal setem tp lom pos :)