Wednesday, April 28, 2010

Mama pergi keje le sayang...


Semenjak dh panjang akal ni..Qaseh MESTI nangis + melalak kalo org kuar umah mcm nk gi jalan tapi x bawak dia.


Bukan setakat mama sorang aje..even sesape saje seisi umah samada papa, opah, mak long or pak long..

Yang paling kuat dia melalak selalunya pagi2 time mama nk pergi keje. Sbb biasanya waktu tu org lain sume dh gi keje. Mama yg last..almaklum le mama xde punch card..hahahaha...*gelak keji*

Punye le kuat bergema teriak si Qaseh ni..Tapi adegan menyayat hati tu akan terjadi bila time mama gi keje Qaseh dh bangun..Kalo dia still tidur..aman buat opah. Xde le susah payah nk pujuk Qaseh.




Itu gambar yg mama sempat snap time mama balik waktu lunch. Bila tiba masa kena balik ofis balik..opah ajak Qaseh ke dapur..mama senyap2 nk kuar umah. Tapi Qaseh perasan mama xde..dia lari ke depan x nampak mama gak..terus melalak..sampai kt pintu tu..x sampai hati nk pergi keje.


Mama pon kiss kiss Qaseh lu baru gi keje balik. Tinggal le Qaseh yg sedang melalak sambil di pujuk oleh Opah...

Sian anak mama...Mama pi work le sayang. Petang mama balik laa.. Jgn notti2 tau...

3 comments:

Alya said...

siannyer Qaseh...mama g keja untuk cari duit buat qaseh la....dah jangan nangis2 lg...heheheh

ezan said...

siannya muka qaseh tu... xsampai hati ok.. nasib baik g keje cari duit.. kalo xsure ezan pun nak duduk rumah je.. jaga anak! :P

Huda said...

ala tomei sgt wat muke gitu :)