Monday, February 7, 2011

Kepanasan


Lately saya selalu kepanasan. Berpeluh lebih dari biasa. Tidur malam berkipas pon boleh berpeluh basah baju kelawar yg saya pakai. Pakai air-cond temp 22-24C pon bleh berpeluh juga.

Skang ni jam 2pm dalam ofis yg mmg air-cond lama & tak sejuk saya berpeluh2. Kena kipas sendiri utk melegakan kepanasan.

Orang lain xde le sampai tahap mcm saya. Maybe sebab saya preggy kot. Betul kan?? Dulu masa preggy Qaseh pon mmg le kepanasan dan berpeluh juga. Tapi dulu bilik xde air-cond so munasabah le berpeluh. Ni bilik dah beraircond pon still panas nk tidur malam pon tak selesa.

Pagi tadi masa bersiap utk gi kerja saya bleh ON aircond sbb tak mahu berpeluh2 time pakai baju+tudung.

Normal ke abnormal??

Bie minta tolong jasa baik Bie cuci filter air-cond kot2 sbb banyak habuk air-cond tak sejuk...Terima Kasih. I luv U!!

3 comments:

Unknown said...

musim panas kat manjung ni..mlm td tido air cond bubuh 20celcius :)

yatie chomeyl said...

aah ka, masa presggy mmg panas btol. even masa snowing kat sini dulu pun, yatie berpeluh masa preggy.

Unknown said...

Hehehe...ijin download gambar nya ea kaka...lawat saya didini..Saya tunggu Followbacknya yeeeee