Monday, May 17, 2010

Air Kotak Pertama Qaseh!!



Cerita ni dh agak basi..tapi nk citer gak..

Semua mommies selalu update the 1st thing yg related ngn anak masing2 kan. So xpe le Pn. ApasH nk update kisah air kotak pertama Qaseh..hahahaha..*dush*

Masa tu gi teman MIL belajar memandu for d last time b4 amik repeat test. Hari tu kantoi kat dalam litar..jalan raya pass dah.

Selalu SIL yg bawa tapi SIL ade hal jadi kami le teman MIL. So angkut Qaseh sekali. Masa tgh lepak2 kt situ..auntie tokei pusat memandu tu kasik air kotak soya seasons kat Qaseh. Mmg sejuk kaw kaw punyer. Dah le tengah panas..Mama & papa pon pow le air kotak Qaseh sekali..hahaha..



Bagi Qaseh rasa skit2 je..Dia pon bukan nk minum sgt..nak main je keje nye..



Abis digigitnya straw..x cukup dgn straw..ngn kotak2 tu dia gigit sampai hancus..last2 mama buang le kotak tu..kang x pasal2 dia makan kotak tu sekali..



Note: MIL dah berjaya ade lesen kereta di umur 54thn..yeah!! Nanti dh mahir drive bleh bawak Qaseh jalan2..bagi can Mama & Papa dating plak..huhuhuhu


1 comment:

Huda said...

ala sedapnye air soya dia..husna kan kak, dh bnyk gak air kotak dia minum tp huda bg yg soya la..dia x minum sgt pun, last2 huda yg abihkan..tp dia suka main straw :)