Wednesday, February 3, 2010

Al kisah contest...



As a blogger..Saya pon ada gak join contest or giveaway ni. Saja2 try mana tau ada luck untuk menang kan. Yang menjadi pilihan hati saya adalah contest & giveaway yg simple. So dengan senang hati le join. Kalo yg memerlukan slogan dan sebab tu..agak2 kemalasan nk join. hehehe..Dasar pemalas!! hahahaha

Bukan ape..malas nk perah idea..hehehe..tambahan pulak saya ni x pandai nk reka2 ayat2 power. Sume straight to the point jer..

Besides that, thru contest & giveaway ni gak kita bleh dapat kenalan baru. Lagi2 kalo terjumpe blog2 yg berkenan di hati. Mesti akan jadi pembaca setia nanti.

Lagi satu, yg saya perasan..dgn adakan contest ni ia dapat menjana traffic ke blog kita kan. Waahh..nuffnang income pon bleh le naik. $$$$...bila lebih $$$$ boleh conduct contest and giveaway lagi kan. sama2 untung..hehehe..

Then, skang bleh tgk..setiap contest lebih2 yg di organize oleh blogger2 popular..mesti ramai yg akan sponsor. Sedikit sebanyak..ini juga sebagai promosi dan iklan untuk2 blogshop ni. Mana tau business makin berjaya plak kan.

So, atas sebab munasab di atas saya pon nak organize satu contest. Siap dah dpt sorg sponsor..thank you2..Skang ni agak bz skit..nanti workload dh kurang skit..saya akan start contest. Moga2 mendapat sambutan le ye..

Pada sape2 nak sponsor lagik..amat2 dialukan..lagi byk hadiah..lagi ramai org nak join as the chances to win is higher..hehehe..

So, pada yg sudi..nantikan contest dari Puan Apash yer..

5 comments:

Wina Momma S and S said...

wah..tahniah nk wat contest!

nanti Kira join ye :-)

mama tisya said...

kalo senang nk join gk :-)

ezan said...

wah.. apash nak buat contest ni.. bagus2.. leh sarah jd org pertama nk join.. xsabar nk tgu pengumuman contest ni... :P

yatie chomeyl said...

yea yea, x sbr nk join contest apash nanti :)

Puan ApasH said...

Waahh..ada jugak yg berminat nk join contest saya nanti eh..terharu!!..hehehe..

So..stay tune ok..