Wednesday, September 9, 2009

Aksesori tangan??

Cakap pasal aksesori tangan kebiasaan nye orang pakai jam tangan, gelang tangan, rantai tangan, bangles, etc... Yang normal/biasa yg saya pakai jam tangan di sebelah kanan dan rantai tangan emas di tangan kiri..tapi this week saya telah memakai 'aksesori' baru
...

...

...

...

...

...

...

...

HAHAHAHA
Aksesori itu adalah salonpas..cian saya tau..sakit di situ menjadi2..pagi2 nk pegang pen utk menulis pon sakit...sudah diurut tapi masih sakit...sbb ape sakit eh?? salah urat ke??



Masa pregnant sakitnye disebelah kiri..lepas bersalin yg kiri beransur baik..yg kanan pulak yg sakit. Dan sakitnya makin menjadi2..maybe sbb sy right-handed for sure byk guna belah kanan..
Saya menderita sakit tgn ni dh 4bulan kot..x baik2...cian kan kt saya..nk dukung Qaseh yg 7.4kg tu pon kadang2 sakit..tahan je la kan..nk wat cane..

6 comments:

CuppyCakeMommy said...

mama kaseh,
sama la kita.i tot i sorang je yang menderita sakit kat tempat tu..tempat yang sama..sakit since preggy 7month..sampai skang tak bebaik..saya siap dah pergi pakar urat sendi..dah x-ray sume..mdiorang bg vit sendi..tapi Mia dah 3 month pun mcm gitu juga..ada kurang sket lah..risau juga..baby makin lama makin besar..makin lasak esp masa nak mandikan..aduhai..seksanya..

Puan ApasH said...

cuppycakemommy: Wahh ade geng sakit ni. yg belah kiri sakit pon start preggy around 7bln..tapi alhamdulillah dh kurang skang ni. cuma kalo tersilap gaya pusing ibu jari tu sakit gak. Saya po pernah tanya doktor dia pon just kata bleh bagi ubat sakit sendi..tu pasal malas nk gi x-ray ke ape. Time mandi mmg seksa..sakit weh tgn ni. tu sbb sebulan lepas bersalin baru sy berani mandikan Qaseh..b4 that takut pegang2 time mandi kang terlepas..naya Qaseh..

Mommy Lyna said...

uik

jgn kene carpal tunnel dah

Puan ApasH said...

Mommy Lyna,
Ade gak terbaca pasal carpel tunnel syndrome tu..sbb symptoms dia pada saya ni..tapi x tau le sape nk mengesahkan nye..gi klinik dok kata sakit sendi je..

puanrazma said...

siannyer...nmpak mama sengsara ngn tangan cm gitu

jua said...

apash, setelah bersidang dgn mohor besar...aku baru tau raya mungkin jatuh ahad. so, aku available hari jumaat petang je. tapi, aku cuti panjang..lepas raya pun aku ada kat sana. mana tau ah, kot2 lepas raya mak budak macam ko pun dapat duit raya. so bolehlah kot jumpa aku lepas raya. hehehe. lagipun aku ada photog session dengan budak utp.