Tuesday, September 29, 2009

SMS C*L*K*

Raya thn ni dicemari dgn satu SMS c*l*k*..yg terang2 telah memfitnah saya yg baik ni
Sedang sibuk2 packing barang utk beraya ke Utara semenanjung malaysia..baru sedar terima sms dr number yg tak dikenali. dan SMS tu telah merosakkan mood raya kami terutama en.hubby..

Setelah selesai membaca SMS tu..dgn panas hati saya terus tunjuk pada en.hubby..rupe2nyer dia jadi lagi panas hati berbanding ngn saya..muka dah masam kelat..dahi dh berkerut2..

cuba korg baca SMS yg saya terima...

" Mbak liana cyg. Walaupun kmu tlah bersuami.aku tetap mencintai kmu.aku tak mau kehilangan kmu.aku tak ingin perselingkuhan kita, diketahui orang lahin.aku tau anak yg kau lahirkan, adlh darah dagingku.dalam proton wira bernombor aeh.kita selalu menyinpan kenangan"

sesedap dia je memainkan maruah saya sebagai seorang isteri, ibu dan wanita. Ingat saya ni j*l*ng sangat ke nk ade affair ngn dia. siap kata Qaseh tu anak dia..sape tak terbakar bila dpt sms camtu.

lgpon sms tu siap mention nama saya (ejaan je salah) dah tau plak saya pakai proton wira no plate AEH..ni mesti keje org yg mmg kenal saya. mmg kilang yg saya keje ni ramai pekerja indonesia..tapi dari ayat sms tu mmg org indon ke org local pretend to be indonesian. ape pendapat korang?? saya tak berapa pandai bahasa indon nie..

Itu mesti kes jeles ngn kebahagiaan rumah tangga orang le tu..Geram2...

Selain SMS dia ade gak miskol2...tapi saya buat dunno je. xde reply msg or call2 dia balik..

lupe plak nk mention no hp tu...0165365041
kepada pengirim sms tu..x selamat dunia akhirat kamu selain kamu minta ampun dr saya dan keluarga..

Ade gak org suggest gi wat police report..perlu ke?? ke hanya menbesar2kan isu ni je lagik..apa pandangan anda??

11 comments:

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

phergh..mmg lahanat btul org bg SMS mcm tuh..suka-suki jer kaco umh tngga org yg bahagia.. k.e-caR cdgkn buat jer report polis.. biar polis siasat then dorang blh detect sape punye angkara.. mybe org tue uolls kenal coz dia tahu yr name, yr plat no..buat jer repot polis..berani krn benar.. carik org tu smpi lubang cacing..!! (k.e-caR plak yg emos)

ieda said...

salam kenalan...
jangan layan sms mcm nie..wat xtau jer..kita tau siapa kita betul tak..
tp kalau sy dpt sms cenggini mesti hubby saya kenakan org tu blik..sb kami mmg suka make fun of uninvited sms/call.

MeL said...

ishk! mental ape org ni..klu dia ganggu2 lg, report je. skg registerd no ape..

Cikpid said...

kuang ajaq!!!kuang ajaq!!!

sape yg mcm cel*k* yg sms camni ni??sian kat kamulaa..

rase bukan org indon sbb die tulis aku tak mau kehilangan kmu..

kalo indon msti tulis aku enggak mahu kehilangan kamu..

sy sarankan buat laporan polis..sbb melibatkan maruah..so boleh mnta bantuan utk detect no sape kah itu

puanrazma said...

ini org klu jmpa kasi campak dlm sungai..kasi buaya makan!!!
rasakannn

Ibu Amani said...

jahat nyeeee....benci la org xde otak cenggitu ek..kasi mati lg baik dr idup nyusahkan owang..sis, abaikan je tp kalo melarat sgt lebih baik bertindak...eeeeeiiii....sebok nk kaco kebahagiaan owang

M@y said...

report polis je apash..senang.dh terang2 anak ko tuh muka bapak dia sebijik,lagik mau ngaku keturunan dia.samada dia meroyan atau mandul la tuh ekekeke..

mama salmi said...

ish2...klu rasa xsenang n xselesa gi report polis..bkn ape takut dia wt hal lain plak kan..now no kan da regsiter so leh kesankot..

aper da org tu..mesti dia kenal apash skeluarga nih...

isabelle said...

apa ke *(^&$@&%^&*$ sgt org tu smpi nak sms mcm tu?
gila kot.

i agree with mamaAliff, report je.

Nuruljannah BadrulHisham said...

salam..1st time saye tinggal comment kat blog akak..
pade pendapat saye la..
elok akak buat report polis..
saye pon ade pengalaman cm ni..
di fitnah dah akhir nya di ugut bunuh..elok buat report..
supaya tak akan berlaku perkara berbangkit esok hari..
jangan pk ape orang kate..
"ala..ni hal remeh je..lupekan je..ko bkn kenal pon sape yg hantar sms tu.."..
sebab kite tak kenal la kite kena buat report..
pk tentang keselamatan akak dimasa akan datang..
malah ia akan berkait dgn anak dan suami..
mungkin suatu hari nanti,hal ini akan memencah belah kan rumah tangga kite..siapa tahu..
bkn kena bayar pon buat report..
so sediakan payung sebelum hujan..

Puan ApasH said...

to all..thanks for all ur opinion and suggestion..
smlm saya dh ke balai polis..nanti saya hapdet pasal tu..

thanks again gals..