Thursday, September 17, 2009

Baju raya ku!!

Rileks..rileks..
bukan nk tayang baju raya saya...xkan ade nye gambo baju raya saya..
hmmmm

2 ari lagi kita nak beraya kan...
tapi baju raya ku + Qaseh yg nk sedondon ngn papa..masih berstatus KAIN ELA lagi..
huhuhuhu..

kesian my MIL bertungkus lumus..tak tido sgt utk menyiapkan tempahan baju kurung..waktu siang tak dapat sangat menjahit kerana menjaga Qaseh..So malam saya jaga Qaseh baru le dpt menjahit..Hajat di hati nk tolong tapi ape bleh buat sebab saya x pandai menjahit..hari tu je dpt tolong jahitkan hook kain..itupon main bantai je..janji kuat. Cantik?? hahahaha men tibai je..ade yg ok..ade yg tidak..hahaha

So, kalo x dapat siap gak baju raya..saya redha..sbb Qaseh MIL x dpt jahit byk baju..mmg ok je sbb dh standby 2 pasang baju len..tapi x sedondon ngn hubby laa..Qaseh lak..xde baju jurung pon..sume gown jer..

Cadangnye nk beli yg ready made je sebagai standby tapi x jumpe warna yg sedondon ngn hubby...
hmmm..jgn le tahun ni jadi thn ke-2 x dpt sedondon..huhuhu

No comments: