Monday, November 22, 2010

Selamat Pengantin Baru Intan & Man

Selamat Pengantin Baru buat Intan & Man



Blog cuti seminggu. Start dengan cuti raya haji terus sambung cuti utk kenduri kawin kakak sulong saya. Alhamdulillah semalam semua dah selesai. Sempat lagi mak saya mengajak anak, menantu cucu ke Lumut semalam selepas selesai majlis menyambut menantu di belah lelaki di Parit.

Jadinya malam tadi le sambung cuci2 periuk, perkakas dan buang left over food. Sebab nanti tinggal mak sorang je. Sementara Along & hubby balik semula ke rumah.

Full story nanti le ye. Gambar belum transfer lagik.


Nak tayang gambar gumuk saya. Semua org tegur perut besar padahal baru 5bulan. Saya yg mana satu?? Yang berbaju hijau itu le. Terpaksa gantung slr di tengkuk sbb en.hubby tgh dukung Qaseh yg sedang tidur. Selalunya en.hubby je yg pgg dslr tu.


Dua2 gambar diambil dr FB photographer untuk wedding Along. Thanks bro..

4 comments:

Huda said...

cantiknye kak..ijau :) bestnye perut akak dh beso..huda kecik jugak..g lumut ke nape x sms ?

CuppyCakeMommy said...

apash..besar dah perut..kejap je kan dah 5m

ApasH said...

Huda:

Baju tu buat masa preggy kan Qaseh lu. Baju pakai kejap so elok lagi. Tu yang recycle balik tu..Kali ni xde pon tempah baju len..

ApasH said...

MommyMia:

Mmg besar..baru 5 bulan tak tau le dah cukup bulan nanti besar mana jadinya..hehehe