Wednesday, November 10, 2010

Pot Pet Malam Hari...

Malam ni berjaya buat kek. Steamed Chocolate cake. Ish..ish..asyik chocolate je..xde ke nak try kek lain??

Hajat hati mmg le nak try sume jenis kek..tapi bahan xde..kdg2 tools xde..so buat saje yg termampu dan kena dgn tekak sendiri. Saya kan chocolate lover. Lagipon sementara belum pro lagi ni..kita try resepi2 yang mudah2 dulu ye..

Dah siap sume terus simpan dalam peti sejuk. Tak rasa pon lagi. Dah lewat malam sgt..malas nk makan..tunggu esok le. Lagipon belum snap pic lagi..Lepas snap pic ngn rasa kek tu saya update eh. Tak tau le jadi ke idak...


Ok le..mau tidur polok2 Qaseh lu. Thanks to Papa yg menidurkan Qaseh..Mama busy wat choc ganache utk topping tadi..hehehe..I luv u!!

2 comments:

iNtAn aIzaN said...

warh bestnye..suka sgt choc cake :)
kena blajr dr apash nie :)

ApasH said...

Intan:

alahai saya bukan pandai mana pon. Baru je pon berjinak2 dalam dunia baking ni..