Thursday, November 25, 2010

Malam tanpa dia di sisi.



Jam 4pagi nanti saya akan berada di dalam train menuju ke KL Sentral dan kemudian mengambil connecting train to Seremban. Saya akan berada di sana 2 hari 1 malam je pon. Tuntutan kerja bukan pergi bersuka ria ye.

Trip kali ini saya akan pergi tanpa Qaseh. Sebelum ini kalau ada trip yang perlu bermalam saya akan angkut Qaseh sekali. Alasan dulu kuat sebab breastfeed kan. Sekarang minum FM je pon takde ngempeng dah so boleh le tinggal dia.

Tidak tahu macam mana keadaan Qaseh nanti bila Mama tiada. Especially nak tidur dan terjaga tengah malam. Mama harap Qaseh behave dan tak kisah orang lain yang tolong gosok2 belakang atau tolong garu kaki. Jangan melalak tau kalau sape2 tolong buat susu tu terlambat skit. Almaklumlah tengah mamai. Macam mama dah biasa 2-3kali bangun tengah malam buat susu pon ok.

Tidak pasti Qaseh akan tidur dengan siapa nanti. Dengan Papa? Opah? Pak Long? Mak Long? Agak2 siapa yang berjaya pastikan Qaseh tidur dengan aman sampai pagi. hehehehe..Takpe la kira cam training le. Nanti Mama nak bersalinkan adik Qaseh ni mesti 2-3 malam juga Mama kena stay kat hospital. Kata konpem Mama kena operate kan.





Mama ni asyik fikir keadaan Qaseh je kan. Keadaan Mama pula macam mana? Boleh ke tidur malam tu tanpa Qaseh? Hmmmm..Tak dapat nak polok-polok Qaseh? Tak dapat nak cium Qaseh??

Pagi tadi terus cakap kat en.hubby "Yang nak bawa bantal kecik Qaseh le Bie"....

Hahahaha....Macam si Mama je yg tak boleh tidur nanti. Ntah2 Qaseh OK je...hehehehe

No comments: