Tuesday, November 22, 2011

Demam layan Bola - Tahniah Harimau Muda



Eh, bukan demam bola yang tidur bola makan bola tu ye...hahahaha

SAYA yang demam sebab kena hujan. Dalam demam2 tu saya layan gak game bola FINAL Sukan SEA antara Malaysia & Indonesia tu. Saya ni bukan le suka sangat tengok bola. Takde sampai tahap mesti nak tengok. Cuma bila orang lain layan...saya pon tumpang tengok je la.

Semalam tengok dengan penuh debaran. Mak saya cakap sape jantung lemah mmg boleh kena heart attack ni. Tengok dengan penuh semangat..siap terjerit-jerit. Si Hannah yg baru tidur pon terjaga sebab terkejut. Pastu terus tak tidur2 sampai le game habis.

Oh ye..semalam saya tidur di rumah Mak saya. Sebab en.hubby,SIL & her hubby pergi jemput MIL kat KLIA. Alhamdulillah MIL selamat tiba dari tanah suci.

Berbalik kepada game tu, bangga sangat tengok pemain2 muda kita. Khairul Fahmi pon bermain dengan cukup cemerlang even banyak gossip2 tak baik tentang dia. Bila dia di dalam padang, orang dah tak amik pot sangat pasal gossip2 tak baik tu. Itu personal life dia kan. Cuma kalau tak bersangkut paut hal larangan agama Alhamdulillah. Lagi hidup dan kejayaan diberkati.

Dengan tengok game semalam baru le saya mula kenal pemain2 Harimau Muda ni. Kalau tak mmg tak kenal sorang pon. Kenal si Khairul Fahmi je pon. hahahaha...

Ulasan dari saya, kedua2 pasukan bermain dengan baik sekali. Dua2 pasukan layak untuk meraih pingat emas. Tapi dah tertulis REZEKI Malaysia untuk memenangi Pingat Emas sekali lagi. Tahniah sekali lagi. Moga REZEKI Malaysia semakin murah untuk melangkah dengan lebih jauh dalam arena sukan bola sepak ini. Amin...

No comments: