Wednesday, October 19, 2011

Busy+site visit+risau

Semalam 1 entry pon takde. Hari ni pula just a quick update. Busy gile la. Tak dapat curi masa buat entry panjang2.

Esok saya akan pergi plant visit atas invitation Lafarge. The full program pon saya tak pasti. Cuma tau akan visit Lafarge Aggregate Quarry di Simpang Pulai dan Kilang cement dorang di Khantan. Full day visit katanya. Pihak Lafarge akan pickup kitaorg di kilang kami jam 8am.

Kami tu adalah saya dan 2org boss saya (chinese man). Org yg dtg pickup kami pon chinese man. hhmmm..mintak2 ada representative dari tempat lain yg pompuan. Ada le geng kan.

Selama 7bulan usia Hannah, ni first time saya kena keluar dari ofis. Mulalah risau camne le nak pump susu ni. Dikala ni kan best kalau saya ada Medela FS. huhuhu..Mintak2 ada tempat yg sesuai utk saya pump susu dan lebih baik ada power point so boleh le cucuk plug spectra3 saya tu. Kalau tak terpaksa guna pureen battery operated pump saya tu. Dah lama gile tak guna. Dan saya akan kelam kabut konpem. Sebab kena pump sebelah dulu. Of course sebelah lagi akan menitik2. Tak reti nak handle camne. Dari awal dh biasa double pumping. huhuhuhu

Minta2 le dipermudahkan segala urusan nak mengepam esok. Amin....

5 comments:

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

apash,

skang keje kat mane? costruction ke?
ape designation ek? if bole share..sharing is caring kan dear ?

nita keje kat Tasek..mesti tau kan..kat ipoh pun ade Tasek corp. tapi nita di sg buloh...nita QAQC exec kat sini..incharge on QMS and QC related duties..ntah2 kite same kot..

buat ape ek visit lafarge?? tu competitor Tasek tu...hehe

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

guna s3 lagi ek..nita ingat apsah dah guna FS..takpe curik2 mase utk pam...

dulu nita gi plant kat malim nawar, pam jugak.naseb ade FS..pam dalam keta bosss...hahaha naseb la ..

Puan ApasH said...

Mummy Miqhael:

Skang keje Sr. Exec QA kat Associated Concrete Products (M) S/B. Dalam MTD Group. Kilang kt Ipoh.Lebih kurang le keje kita. Kilang kami amik supply cement dari lafarge. Tu sebab dorang invite gi Plant Visit. Full program kena tunggu esok. Saya pon tak tau lg. Kilang kami belum pernah amik cement dr Tasek rasanya. Dari YTL cement pernah lah.

Puan ApasH said...

Mummy Miqhael:

A ah..masih guna s3. Takde bajet ribu2 nak beli FS. Hajat nk join kutu FS tu tp mcm berat juga..huhuhu..tgk le nanti2 kalau ada rezeki.

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

oooo..MTD Group...MTD ni melayu punye kan...prospek bagus ni..heheh


nita memula dulu joint kutu FS gak, tapi dah sampai turn tak dpt2..so bole refund, tambah sket, beli cash terus..kalo nak beli sedubuk ribu2 tu pun takde bajet gak...memula dulu gune s3, byk berjase s3 tu..skang dah letgo...