Friday, October 21, 2011

Kisah semalam...


Alhamdulillah Visit ke Lafarge cement plant & Aggregate Quarry berjalan dengan lancar. Dan YANG PALING PENTING dapat pump susu dengan jayanya. huhuhu..

Normally kat ofis saya pump 2x je. Around 10am & before balik. Disebabkan semalam tak pasti samada saya akan dpt pump pada waktu biasa saya pump awal2 sebelum pergi. Dalam kol 8am dah pump.

After lunch around 1pm++ saya cepat2 tanya mana surau. Luckily surau tak jauh dan ada power point. Boleh le guna S3 pump saya macam biasa. Syukur alhamdulillah. Setel around 1.30 pm tgk orang lain semua dah pakat naik kereta utk pergi ke Quarry pula. Tak pasal2 saya dah terlepas photo session. hahahaha...nak wat camne kan. Pump susu lagi penting.



Overall the visit is not bad at all. Gained some new knowledges, great lunch with kurma kambing (I loikee) and also a souvenir dari Lafarge Cement Kanthan Plant. Cadang nak snap photo food on my plate tetiba their CEO duduk sebelah saya. Terus segan nak curi2 snap photo. hahaha


Dapat face towel & botol air.


Dan satu lagi...saya juga DIPELAWA untuk apply kerja ngan Lafarge Aggregates...hahahaha...There is one Regional Manager spoke to me that their current QA/QC Exec akan move to department lain dan they're looking for replacement. Dia tanya saya ada kawan yg berminat atau saya sendiri yg berminat. Siap bagi business card untuk saya contact dia.

Sebelum balik time greet and say thanks to everybody, The Regional Manager last word to me "Jangan lupe contact saya"...macam beria2 suruh saya apply je keje tu. hahahaha...

Ok..ok..stop update blog pergi update resume pula...

2 comments:

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

hoho best tu..kene pelawa...bukan senang...


go apash !! grab the opprtunity...

Puan ApasH said...

Mummy Miqhael:

Tu ler..apply je dulu kan..no harm at all