Monday, October 10, 2011

1st time pagi2 hantar anak2...



Pagi ni, 1st time saya merasa pagi2 hantar anak2 pergi rumah pengasuh. Tapi dalam kes saya pergi hantar ke rumah my mum.

Selama 2 tahun setengah bergelar MAMA, tiap2 pagi rileks je pergi kerja tak pernah kecoh2 nak hantar anak2 ke mana2. Yela kami kan tinggal sekali dengan MIL. MIL yg jaga anak2 saya.

Tapi sekarang MIL sudah selamat tiba di Madinah. Alhamdulillah rezeki MIL untuk menunaikan Haji tahun ini. So, bila MIL takde, my mum ambil alih jagakan anak2 saya.

Pagi tadi saya hantar dorang sorang2. Papa kena gi keje awal sebab Papa keje jauh skit dari Mama. Alhamdulillah sumenye ok. Qaseh mood baik je. Selalunya cranky je kalau gerak bangun awal2. Hannah pula macam biasa bangun awal. Mama mandikan dulu supaya tak susah Pah Nah nak mandikan Hannah.

Pas hantar dorang then nk gi kerja, dua2 pon ok. Takde le melalak tgk Mama gi kerja. Harap semuanya ok sampai petang dan berjalan lancar sampai le Opah(MIL) pulang dari Mekah. Amin...



Hari ini Hannah genap 7bulan.
Happy 7th months Hannah
Mama & Papa love you so much.

2 comments:

Ya ALiya said...

insyaallah mereka akan baik.......

Puan ApasH said...

Ya Alya:

Alhamdulillah dorang ok.