Thursday, September 30, 2010

Apa Salah Dia??


Dalam banyak2 pelakon Hollywood, x tau le kenapa saya menyampah tahap gaban kat Tom Cruise tu. Tak kisah le berbakul2 orang puji dia ensem ke ape ke. Tapi saya still x ske dia. Tapi Suri Cruise mmg COMEL gila Ok!!

Padahal dia bukan kenal saya pon kan. Bukan ada salah pon ngn saya. Pelik kan. Kalau org india ke cina ke yg percaya dgn kelahiran semula ni..konpem bleh kata..dalam kehidupan sebelum ni sure saya ade history ngn Tom Cruise. PANG!!!! hahaha..terlampau banyak tgk movie ni..hehehehe...

Dalam banyak2 movie Tom Cruise yg pernah saya tgk dr mula sampai abih pon Mission Impossible 2 kot..yg rambut dia panjang skit tu.. ke salah?? ntah tgk sekali je mmg x ingat. Kata menyampah kan..so mmg x minat le nk tgk movie dia sangat...Kesian kan Tom Cruise.

Sempena bulan raya ni..nk minta maaf le kat dia..mcm dia baca blog ko pon Apash ooii!!...hahaha..gasak le..

No comments: