Wednesday, September 29, 2010

I'm back with status Glitterati (Nuffnang)



Suatu masa dulu..cewahh..masa saya dok rajin wat entry 2-3 sehari..ramai le unique visitor (UV) kan. Lain le skang ni..3 entry seminggu pon payah. Dulu even UV ramai saya hairan naper le earning x masyuk sangat. Mcm static pon ade. Tapi 2 bulan lepas baru saya perasan. status saya di nuffnang dah bertukar dr Glitterati kepada Ordinary. Mungkin itu penyebab mengapa earning jadi x masyuk sgt cam biasa.

Dari situ saya start baca FAQ di nuffnang dan try tanya dorang ape sebab. Baca punyer baca rupenyer sbb saya bukak 1 lg blog "She Can Bake" haritu...blog tu UV xde sgt. Bila ade blog yg kurang UV akan menyebabkan hilang status Glitterati. OK fine..saya delete "She Can Bake" dr nuffnang. Tapi xde le delete blog tu. Then saya contact nuffnang balik inform saya dh delete blog tu dr iklan nuffnang.



Tup..tup...lepas cuti raya haritu saya baru perasan status dh bertukar balik kpd Glitterati. Yeah!!!! Thanks nuffnang!!

2 comments:

narmiz said...

idak lah ku faham... hu3..

Puan ApasH said...

narmiz: hahahah..org yg join nuffnang je yg paham...hehehehe