Monday, August 15, 2011

Gaya tidur baru si Hannah



Back View


Side View



Close up


Close up lagi.


Mengantuk sangat anak mama ni. Tak pon empuk sangat bantal Mak Long tu. Ooppss..ini mmg angkara Mak Long ye. Mak Long menerap depan laptop Hannah pon kena sepesen ngn Mak Long.

Lepas berbuka Mama goreng keropok kat dapur. Mak Long tolong jaga Hannah. Setel goreng tengok2 Hannah dah sedap tidur dalam bilik Mak Long.

Lama juga Hannah tidur dalam position tu. Mahu dekat sejam...Itupon Mama amik bawak masuk bilik. Sebab Mama pon nak titon dah.

Habis sume seisi rumah favorite tidur meniarap. Mama juga yang sakit dada kalau tidur meniarap. Tak aci..dulu ok je..Bila preggy kan tak boleh meniarap. So terbawa2 sampai sekarang dah tak reti tidur meniarap. huhuhu

7 comments:

Ya ALya said...

memang tak reti la tidur meniarap ni,yang reti tidur mengiring je.....

Huda said...

hehehe...lukman kalau payah tido, huda tiarapkan. tp dia ok je kalau tido terlentang :)

ladyfisz said...

hihi comel la.

Puan ApasH said...

Ya,

sama le kita mengiring je selalunya. Tak pon terlentang bia belakang dah mula sengal sbb asyik ngiring je.

Puan ApasH said...

Huda:

Kalay meniarap selesa skit perut dorang..lagi2 time perut cam kembung skit.

Puan ApasH said...

ladyfizs,

mmg comel!!

Alin Marlini said...

Salam Perkenalan

Macam2 pesen tido ek