Saturday, July 30, 2011

Kakak sayang Adik..



Bila kita riba si Hannah, Kakak pon sibuk2 nak riba juga. Macam le dia tu dah besar sangat. Adik pula macam biasa "nganga" je keje nye. Tapi nasib baik rumah takde lalat. Kalau tak sure dah masuk lalat..huhuhu.


Quality gambar mmg tak bagus. Guna HP cap ayam ni je pon. Lampu plak pasang satu je..tu pasal gelap je..Muka dorang pon comot je..sbb belum mandi lagi petang tu. huhuhu..

Sama ke rupe dorang eh??? hhmmmm...

3 comments:

Ya ALya said...

dua2 sangat tomel......

m@y said...

Muka piya dh mcm muka mak ko la pash.. Hannah plak muka bapak eh.

Huda said...

comel dan sama muka mereka kak :) muuaaaahh sikit..hehehe