Thursday, June 16, 2011

Seth Tan

Siapa yang layan Nora Elena @ TV3 sure tau siapa Seth Tan kan. Saya pon layan gak Nora Elena ni. Sempena last episod (kalau tak silap) petang karang saya mengomel skit.

Jikalau saya tgk Nora Elena ni time2 tgh study dulu CONFIRM saya tgh mabuk cinta & angau kepada si Seth Tan tu macam perempuan lain. Sambil2 tengok citer tu sure berangan jadi Nora Elena. Tak pon berangan nanti dapat suami macam Seth Tan. Bila berangan mmg boleh senyum sorang2. CONFIRM tak tipu.

Macam zaman remaja time sekolah menengah dulu dok gila baca novel pinjam. Tengah2 baca boleh tersenyum sorang2 tak pon geram kalau ada babak yg menyakitkan hati. Lawak sungguh.
TAPI ITU DULU LAH...

Sekarang ni tengok sekadar tengok le. Sebab cerita best kan. Tapi takde le sampai tahap mabuk cinta & angau kat Seth Tan tu. Sebabnya..

Dulu SINGLE sekarang MARRIED.

Yela kan dulu masa single boleh le hoping dapat husband macam Seth Tan tu. Nak carik pakwe pon nak ala2 Seth Tan. Tapi skang HUSBAND dok depan mata nak berangan dapat suami lagi ke??? Cer citer..cer citer..huhuhu

Saya terima seadanya SUAMIKU yang tercinta. Tak baik berangan2 'lelaki' lain. hahahaha....

Teringat "angan-angan" saya time dolu-dolu. Hoping a PRINCE CHARMING dengan kereta mewah datang jemput saya keluar gi Dinner. Siap bagi sejambak bunga rose.

CISS..perasan diri tu Princess yg cun gile le sebab nak prince charming kan. hahahaha..

Tapi tetap syukur bertemu jodoh dengan my very own version of Prince Charming. Even tak naik kereta mewah..kereta ISWARA pon syukur lah dari kena jalan kaki. huhuhuh..Bab bunga tu mmg selalu dapat le DOLU2..skang..tak kisah sangat. Bab dinner tu..hhhmmm....Bie jom gi Dinner yg romantik.!!!

No comments: