Wednesday, June 8, 2011

Oppss..bukan buang bayi ye..


Ini kerja Papa ye. Mama tak terlibat. huhuhu

Actually itu raga tempat letak baju2 Hannah. Diletak di atas almari baju Qaseh. Papa yg mmg ske membuli anak2 boleh gi letak Hannah kat situ. Si Hannah yg mmg kaki tidur, bila diletak kat situ dia sedap je sambung tidur macam xde ape2.. Hannah..hannah..

Nampak gaya nya nk kena beli almari besar skit ni untuk letak baju Hannah & Qaseh. Almari baju Qaseh pon pintu2 nya dah banyak tercabut...hhhmmm....

2 comments:

m@y said...

Hakhak..Hannah mmg kaki tido la,xde hal kt mana pun belasah.. Anak2 aku xde almari baju pun. Sume baju aku letak dalam raga besar cam baju Hannah tu. Sume ada sorang satu raga. Baju2 yg agak2 lama & x muat masuk kotak dlm stor.Kalo time nk balik kg aku malas nk kemas aku angkut je 3-3 bakul tu muahahah!!

Hasina Terebuzzu said...

hahahaha.. mcm2 la korg neh...