Thursday, May 12, 2011

Hadiah untuk Hari Ibu



Hadiah ini adalah untuk SAYA dari SAYA. hahahaha

Sempena kali ke-3 menyambut Hari Ibu ni saya decide nak reward myself. Sekali sekala apa salah nya kan. Belum lagi pernah bagi hadiah untuk diri sendiri ni. Bila lagi kan?? Hadiah nya amat lah saya suka. Sebab berkait rapat dengan hobi saya nan satu itu.



1) http://fatihahcakehouse.wordpress.com/2011/05/05/nak-belajar-kek-lapis-17-mei2011-selasa-cuti-umum/

Ye..saya nak gi menuntut ilmu. huhuhu..Nak gi belajar buat kek. Dah lama teringin nak gi class yg macam ni. Cuma tak berkesempatan je. Selasa cuti umum. So amik kesempatan nak gi belajar. Dah minta MIL untuk jagakan anak2 kejap. Kelas tu start kol 2.30 pm. Bayaran RM80. Kelas dia camne saya tak tau lagi. 1st time nak join. Nanti lepas class insyaallah saya citer kat blog.

2) Kelas Macaron

Ni lagi excited nak pergi. Untuk menimba ilmu teknik2 yg betul dan mendapatkan tips2 sebelum saya cuba buat sendiri. Huhuhu...Hajat di hati mmg lama dah nak try buat. Tapi sebabkan macaron ni agak cerewet dan kadang2 tak jadi, terbantut le nak try buat sendiri.

Actually rasa pon belum tau. hahaha..hanya dok imagine je rasanye camne. Macaron ni bukan murah ok. Takpe la kalau ada rezeki rasa masa join kelas nanti. Sure dapat bawak balik sample kan.

Saya bercadang join kelas di zaisweetcake. Tapi date belum konpem lagi. Then satu lagi kelas itu pon masih belum konpem date. Tengok le nanti mana yg dapat join. Kalau ada rezeki kita join dua2. huhuhu.

Hajat di hati setiap bulan nak join kelas mcm ni. Kelas decorating cake pon nak join gak. Yang jadi limitation adalah masa, $$$ & anak2 kena minta org jagakan. Kalau boleh every weekend saya nak gi join kelas. Huhuhu..Kalau ikut hati nk join kelas Wilton Decorating Basic Course tu. Tapi fees dia RM500 dan kalau ada budget pon tak leh nk join sebab Sabtu saya kerja.

Takpe lah pelan-pelan kayuh. InsyaAllah tercapai juga hajat tu nanti.

No comments: